3 Eylül 2016 Cumartesi

Zeytinburnu Ofis Programları Kursu

Zeytinburnu Ofis Programları Kursu
Ofis Programları günümüzün en çok kullanılan programıdır. Birçok firma işlerinde ofis programlarını kullanmaktadır. Sizlere Zeytinburnu da ofis programlarını öğreterek sertifika sahibi yapıyoruz. Artık işlere daha rahat bir şekilde girebileceksiniz. Word, PowerPoint, Excel gibi programları öğreterek bir işe girme imkânınızı artırıyoruz. Hayatımızın her alanında gerekli olan ofis programları ile bir adım önde olacaksınız. Sizlerde ofis programlarını öğrenmek isterseniz Zeytinburnu weeb akademi kurumlarımıza başvurularınızı yapabilirsiniz.


Detaylı bilgi için;

Weeb Akademi   Pendik
Adres: Doğu Mahallesi Hatboyu Caddesi Altınyunus Çıkmazı Hızlı tren istasyonu karşısı
Pendik / İstanbul
Telefon0216 390 88 30

Weeb Akademi Kadıköy
Adres: Osmanağa Mahallesi Kırtasiyeci Sokak No:36 Boğa Heykeli Karşısı / McDonalsın Sokağı
Kadıköy / İstanbul
Telefon0216 348 88 31

Weeb Akademi Beşiktaş
Adres: Cihannüma Mah. Barbaros Bulvarı Gökmen Apart. No:67/12
Beşiktaş / İstanbul
Telefon: 0212 258 88 33

Weeb Akademi Ümraniye
Adres: Atatürk Mah. Alemdağ Cad. No:62
Ümraniye/ İstanbul
Telefon: 0216 316 88 30

Mail
: bilgi@weebakademi.com

Öğrenci Yorumları


Daha önce hiç Autocad kullanmamış, Autocad deneyimi olmayan biri olarak benim için çok faydalı bir eğitim aldığımı düşünüyorum. En temel komutlarla işin temelinden başlayıp ilerlememiz, ezberden ziyade uygulayarak öğrenmemiz, benim programı daha iyi anlamama ve pratik kullanmama yardımcı oldu.Şuandan itibaren Autocad'i kendime daha güvenerek kullanacağıma inanıyorum.Bircan abla ve Volkan hocaya ve kurstaki herkese sıcakkanlı davranışlarından dolayı teşekkür ediyorum, Sabah her geldiğimizdeki demli çay için de ayrıca teşekkürler
Dilay Hürriyet Dinç
Yorumun Gerçek Adresi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder